Як українців дурять у супермаркетах: особливо при купівлі товарів на вагу

Покупці можуть звертатися зі скаргами до суду

У супермаркетах та інших торгівельних закладах можуть обвішувати своїх покупців – використовуючи ваги, які не пройшли повірки. Однак це є порушенням прав споживача, а тому покупці можуть звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби чи суду.

Як пояснили експерти «Захисту прав споживачів», покупець має право вимагати у продавця документи, що підтверджують проходження засобами вимірювання періодичної повірки. А якщо товар продається на ринку, можна звернутися до його адміністрації – щоб вона надала вимірювальні прилади. Адже за правилами торгівлі на ринках, «адміністрація зобов'язана забезпечувати продавців засобами вимірювальної техніки».

— Купуючи товар, що підлягає зважуванню, звертайте увагу, чи засоби вимірювальної техніки мають повірочне тавро. Якщо ні, то покупець має право вимагати у продавця документи, що підтверджують проходження засобами вимірювання періодичної повірки, — розповіли експерти.

Водночас вони зазначили, якщо справність вимірювального приладу не підтверджена, можна звернутись до Держпродспоживслужби чи суду. Адже у такому разі порушуються права споживача.

Супермаркети можуть «обдурювати» українців за допомогою цінників

Магазини та супермаркети мають вказувати на цінниках точну, зрозумілу, лаконічну інформацію та не вводити в оману покупця. Наприклад, з цінників має бути зрозуміло, якій вазі відповідає зазначена вартість товару. Порушення цих правил може стати причиною притягнення до відповідальності.

Разом з тим, пояснили у Держпродспоживслужбі, оформлення засобів інформування про ціни – власне, цінників – «здійснюється до надходження товару в торговий зал». А перевірити їхню наявність та правильність оформлення працівники магазину мають до початку його роботи.

Джерело: OBOZ.UA

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook