У Рівному обурюються, що вулична реклама псує думку про городян

І вимагають встановлення контролю за рекламою

Відповідну петицію зареєстрували на сайті міськради Рівного. У ній автор Богдан Дроздюк пояснює необхідність контролю так:

Величезна кількість кольорових банерів, вивісок та плакатів, які ніяким чином не вписуються в архітектурний ансамбль міста, дають туристам та гостям Рівного чітке розуміння того, що місцеві жителі лише тим і займаються, що одягаються в секонд-хендах, здають речі в ломбарди та лікуються в аптеках. 

Щоб побачити, у що перетворюється центр Рівного через засилля вуличної реклами, Богдан Дроздюк радить пройтися вулицею Соборною від супермаркету "ЕКО" до "Стадіо Пабу".

Тож він пропонує міській владі 

створити спеціальну комісію (архітектори, рекламодавці, чиновники, громадські діячі), яка буде займатись контролем та регулювання видимої та візуальної реклами. 

Поки що петицію підписало лише четверо людей з необхідних 300 для того, щоб влада її розглянула. До кінця збору підписів залишилося 45 днів.

Підписати петицію можна тут. 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Мирослава Опанасик Радіо Трек
Поширити в Facebook