Мешканці Рівного просять продовжити рух маршрутки №65
Громадяни хочуть, щоб було пряме транспортне сполучення мікрорайонів Золотіїв та Ювілейний
Як пояснюють, на вулиці Макарова у мікрорайоні Ювілейний розташований НВК-ліцей №19, учнями якого є мешканці Золотієва, а також поліклініки, пацієнтами яких є мешканці цього мікрорайону. Біля цих закладів проїжджає маршрутка №65. Але найближча її зупинка біля Золотієва - це зупинка "Радема", розташована на вулиці Млинівській, до якої - значна відстань. Тому мешканці Золотієва просять продовжити маршрут №65 до вулиці Олексинської (будинок 17). І пояснюють:
Це дозволить дітям безпечно діставатися до школи, молодим мамам та старшим людям - до поліклініки. А головне - створить пряме транспортне сполучення між мікрорайонами. А через незадовільний рух маршрутних таксі №43, 44 створить бодай якусь можливість дістатися із центра міста до мікрорайону Золотіїв у вечірній час.
Щоб влада звернула увагу на їхню проблему, Руслана Іськович зареєструвала на сайті міськради відповідну петицію. Збір підписів за неї розпочато сьогодні. І до кінця їх збору залишилося 45 днів. Щоб петицію розглянули, потрібно зібрати 300 підписів. Підписати петицію можна тут
До речі, це не перша петиція на сайті міськради Рівного, яка стосується руху маршруток міста. Так, городяни вже просили продовжити рух маршрутки №34 , ле влада пояснювала, що зробити це не дозволяє законодавство.
Окрім цього, просили пустити додатковий маршрут з центру у мікрорайон "Басів Кут". Як і у випадку з мешканцями "Золотієва", жителі Басового Кута скаржилися на погану роботу і недотримання графіків руху маршрутками №43 та №44.
Перевізники тут роками неякісно працюють, але влада міста вплинути не може. Щоразу пояснює, що ці маршрути неприбуткові, тому, мовляв, перевізники не хочуть тут працювати.
Між тим, кажуть наші читачі, зробити ці маршрути прибутковими легко. Потрібно просто змінити схему маршрутів. Нині вони з'єднують два райони приватної забудови - "Золотіїв" та "Басів Кут", де, зрозуміло, живе менше людей, ніж у районах із багатоповерховою забудовою, і, відповідно, є менше пасажирів. Якщо зробити маршрут, приміром, №43 із Золотієва до Північного чи №44 з Басоовго Кута до Ювілейного, вони відразу стануть прибутковими, оскільки зросте кількість пасажирів. Як приклад, читачі наводять маршрут №38, який з'єднує Басів Кут із мікрорайном Північний. Перевізники на ньому і якісно працюють, і мають прибутки.
Радіо Трек: НОВИНИ