У квартирах рівнян стало тепліше

«Рівнетеплоенерго» відреагувало на звернення Радіо Трек

Нагадаємо, наприкінці минулого тижня до нас звернулися мешканці різних районів нашого міста з тим, що у їх квартирах ледве теплі батареї.

Працівники «Рівнетеплоенерго» провели перевірку фактів неналежного теплопостачання, частково такі факти підтвердилися та встановлено їх причини. Не вдалося тепловикам провести перевірку у будинку на Проспекті Миру через офісні приміщення, що там розташовані і ускладнюють доступ до теплових мереж, розповідає  директор «Рівнетеплоенерго» Степан Коропецький:

 

 

- По цих будинках провелася перевірка, можливо, проводились і налагоджувальні роботи. Ми обстежили в кожному будинку по дві квартири. По Проспекту Миру,17 нема доступу, бо там є нежитлові приміщення. Ми домовилися на сьогодні з власниками цих офісних приміщень і ми сьогодні обстежимо, проведемо наладку по житловому будинку Проспекту Миру, 17.

 

Разом з тим, під час перевірки виявлено факти самовільного втручання споживачів у внутрішньобудинкові системи опалення, що призводить до температурних перепадів у помешканнях. Тож, «Рівнетеплоенерго» радить у разі зауважень щодо якості послуг теплопостачання чи гарячого водопостачання телефонувати на цілодобову аварійно-диспетчерську службу за телефоном 23-52-94 або (067) 432-80-50.

Також, необхідно забезпечити доступ працівників «Рівнетеплоенерго» для проведення обстеження температурного режиму свого помешкання. У разі встановлення факту відхилення температури від норми, споживачам буде проведено перерахунок платежів.

 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook