У 2021 році вся сфера обслуговування буде українською, – мовний омбудсмен (ФОТО)

Вірите чи ні?

Усі надавачі послуг незалежно від форми власності з 16 січня 2021 року мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію українською мовою. І лише на прохання клієнта вони можуть використовувати іншу мову.

Про обов'язкове спілкування українською мовою у закладах сфери обслуговування нагадав у фейсбуці уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська, – написав Кремінь.

Він також процитував статтю 30 закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Відповідно до неї, усі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов'язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари та послуги державною мовою.

Мовний омбудсмен наголосив, що обслуговування українською має бути скрізь – у супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці.

Кремінь зазначив, що лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може бути іншою мовою.

Сам ФБ-допис Тараса Кременя подаємо нижче:

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Максим Розенко Радіо Трек
Поширити в Facebook