У роботі «Київстару» — масштабний збій (ОНОВЛЕНО)
Фахівці працюють над усуненням обмежень
У роботі мобільного оператора «Київстар» сьогодні, 1 листопада, стався збій – клієнти не можуть поповнити рахунок.
Проблему підтвердили у пресслужбі компанії.
— Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком «Мій Київстар, – йдеться в повідомленні
У «Київстарі» заявили, що їхні IT-фахівці працюють над усуненням обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів уже «найближчим часом».
Оновлено о 15:20.
У пресслужбі компанії наголошують, що нині ситуація стабілізована. Усунути проблеми вдалося близько 14-ї год.
«Київстар» повністю відновив поповнення мобільних рахунків. IT-спеціалісти оперативно усунули тимчасове обмеження в інформаційних системах, через яке протягом кількох годин у частини абонентів національного мобільного оператора могли бути складнощі із поповненням рахунку.
О 12:40 ми почали поступово відновлювати роботу сервісу, а о 14:00 він працював у повному обсязі для всіх абонентів.
Протягом цих кількох годин всі основні послуги оператора, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працювали у звичайному режимі.
Короткочасні обмеження не вплинули на можливість наших абонентів користуватися послугами зв’язку, - кажуть у компанії.
Радіо Трек: НОВИНИ