У роботі «Київстару» — масштабний збій (ОНОВЛЕНО)

Фахівці працюють над усуненням обмежень

У роботі мобільного оператора «Київстар» сьогодні, 1 листопада, стався збій – клієнти не можуть поповнити рахунок.

Проблему підтвердили у пресслужбі компанії.

— Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.

 

Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком «Мій Київстар, – йдеться в повідомленні

У «Київстарі» заявили, що їхні IT-фахівці працюють над усуненням обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів уже «найближчим часом».

Оновлено о 15:20. 

У пресслужбі компанії наголошують, що нині ситуація стабілізована. Усунути проблеми вдалося близько 14-ї год.

«Київстар» повністю відновив поповнення мобільних рахунків. IT-спеціалісти оперативно усунули тимчасове обмеження в інформаційних системах, через яке протягом кількох годин у частини абонентів національного мобільного оператора могли бути складнощі із поповненням рахунку.

 

О 12:40 ми почали поступово відновлювати роботу сервісу, а о 14:00 він працював у повному обсязі для всіх абонентів.

Протягом цих кількох годин всі основні послуги оператора, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працювали у звичайному режимі. 

 

Короткочасні обмеження не вплинули на можливість наших абонентів користуватися послугами зв’язку, - кажуть у компанії.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook