У тролейбусному управлінні Рівного назвали 3 способи, як поскаржитися на кондукторів

Щоб не писали скарги публічно

При виникненні будь-яких курйозів із кондукторами чи водіями тролейбусів, на них можна поскаржитися до КП «Рівнеелектроавтотранс». Адже описувати свої проблеми на загал у соціальних мережах – не найкращий варіант.

Щоб захистити кондукторів та водіїв від безпідставних звинувачень з боку недобросовісних пасажирів, повідомляємо: публікації у соцмережах, вайбер-спільнотах та інших онлайн-платформах, де не забезпечується ідентифікація особи, у якості скарг розглядатися не будуть, і за замовчуванням прирівнюються до спроб провокації скандалу.

 

Безперечно, кондуктор має демонструвати чудеса витримки, але було б добре, якби і пасажири, перш ніж щось писати у публічному просторі, подумали про те, навіщо це робити, та про можливі наслідки, – повідомили у «Рівнеелектротрансі».

Є 3 допустимі способи інформування пасажирів про проблемні ситуації:

  • Приватне повідомлення на сторінку КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР
  • Електронний лист на адресу kpreat2015@gmail.com
  • Письмова скарга на папері, яку можна принести особисто до будь-якої диспетчерської (депо, мототрек, Боярка, РЗВА), або надіслати за адресою «вул.Данила Галицького, 23»

У зверненні потрібно:

Вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації, і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося. Час, місце події, номер тролейбуса, ім’я чи прикмети працівника – чим більше інформації, тим краще. Опісля звернення потрапляє на стіл керівництва, після чого його колегіально розглядають у службі руху та дають відповідь.

Джерело: Facebook-cторінка Рівнеради

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook