У найбільших супермаркетах США з’явилися українські товари. Наших виробників запрошують на новий ринок
Ініціатива, що створює полиці саме з українськими товарами
Міжнародний проєкт Food Tech Shelf та українські підприємці запровадили ініціативу Ucare. Вона передбачає створення окремих полиць з українськими продуктами у найбільших супермаркетах світу, зокрема й у США.
Ucare – це спецпроєкт, за допомогою якого великий продуктовий ритейлер може надати підтримку українським виробникам, створивши у своїх магазинах полиці з українськими продуктами.
Такі полиці вже є у таких мережах:
- Kroger
- Costco
- Publix
- Spar
- Aldi
- Lidl
- Walmart
- Carrefour
- Auchan
- Tesco
- Eleven.
Ініціатива допомагає українським виробникам швидко вийти на міжнародні ринки та подати свої товари усьому світу. Аби стати учасниками програми, представникам бізнесу необхідно відповідати певним критеріям:
- товари мають бути виготовлені на території України;
- продукція виробника не повинна продаватися у закордонній мережі, до якої подається заявка;
- якість товарів має відповідати нормам ЄС та США;
- готовність до підготовки документів експорту;
- достатні виробничі потужності на експорт.
Подати заявку на участь у проєкті українські підприємці можуть за посиланням.
Джерело: pixelinform
Радіо Трек: НОВИНИ