Торік до контактного центру Рівненської ОДА надійшло 16 тисяч звернень

Майже половина звернень – від мешканців Рівного

Із цієї кількості 10 тисяч дзвінків мешканці Рівненщини здійснили на «гарячу лінію» при контактному центрі (0 800 500 078). Ще близько 6 тисяч звернень надійшло через Урядову гарячу лінію.  

Як розповів директор Рівненського контактного центру Василь Курилас, в основному жителі Рівненщини зверталися за допомогою у вирішенні транспортних питань (16%), сфери комунальних послуг (15%), соціального та пенсійного забезпечення (8%).

Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook
Теги: РівнеОДА