ТОП-5 обманів в українських супермаркетах

Найпоширеніші афери продавців

Зайвий товар у чеку

Так зазвичай вчиняють продавці коли хочуть придбати певний товар для власних потреб. Разом із вашими покупками, касир непомітно «проб’є» і свою забаганку. А ви, скоріш за все, й не помітите. Адже для цього потрібно ретельно перевірити чек чи перерахувати суму всіх покупок.

Здача з іншої купюри

Коли касир бачить, що увага клієнта розсіяна – він говорить телефоном, наприклад, чи напідпитку – може спробувати провернути схему із неправильною видачею решти. Наприклад, ви дали продавцю 500 грн, а він видав вам решту як із 200-гривневої купюри.

Якщо клієнт все ж помічає обман, касир просто вибачається за помилку, посилаючись на втому.

«Немає дрібних»

За таким сценарієм обману часто стоїть саме керівництво магазину, адже його ціль – систематичний обрахунок клієнтів на незначні суми. Покупцю пояснюють, що у касі буцімто немає дрібних, та недодають до решти 50-70 копійок.

Різні ціни на касі й у торговому залі

Ви побачили товар із вигідною ціною, та на касі виявилося, що його вартість зовсім не збігається із цінником у торговому залі. Ця схема доволі поширена у продуктових магазинах. Тут знов вся надія на неуважність клієнта.

Навіть якщо ви й помітите оборудку, продавець посилатиметься на помилку у програмі і вийде сухим з води.

Несвіжі продукти – у першому ряду холодильника

Це найбільш популярний спосіб збути товар, у якого закінчується термін придатності. Багато виробників молочних продуктів, рибних консервів і пресервів спеціально відправляють в супермаркети мерчандайзерів – фахівців з викладення товарів.

Ці люди мають допомагати і стежити, щоб продукти їхньої торгової марки з малим терміном придатності завжди були в першому ряду в холодильниках.

Джерело: gsminfo

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook