Тисячі гривень за взуття: як обманюють покупців у мультибрендових магазинах

На ринку принаймні – чесно

У взуттєвих магазинах, особливо спортивних та мультибрендових, дуже люблять продавати китайські підробки під виглядом оригіналу. Є кілька хитрощів, які допомагають мережам обманювати людей.

Улюблена категорія покупців у таких магазинах – підлітки з батьками та любителі знижок.

 

Юним модникам важливий бренд, а визначати, чи справжню модель вони тримають в руках чи ні, вміють лише одиниці.

 

Батьки викладають тисячі гривень за взуття дуже посередньої якості.

У соцмережах розповідають, що продавці спочатку підводять клієнтів до новинок на вітрині. Вони оригінальні, а ось те, що приносять зі складу в коробці уже потрібного розміру, часто є реплікою.

Якщо в магазині вас запевняють, що взуття зроблено в США, в Італії чи в іншій європейській країні, обов'язково перевірте, щоб на коробці було написано те саме.

Люди легко віддають по 3-5 тисяч гривень за барахло найнижчої якості. Інколи таку підставу влаштовують й працівники закладу, а адміністрація може навіть про це не здогадуватися. А інколи це ціла стратегія.

Тож у будь-якому разі, навіть у дуже недешевому мультибрендовому закладі – перевіряйте товар, який тримаєте у руках.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook