Світло вимикатимуть не тільки через борги. І енергетики пояснили, чому

Електроенергію можуть вимкнути навіть тим споживачам, які регулярно платять за послугу

Причин для відключення споживачів є куди більше, ніж наявність протермінованої заборгованості. Так, від послуги можуть відключити споживачів, які не допускають контролерів до лічильників чи інших вимірювальних приладів, зазначають у «Прикарпаттяобленерго».

Всі споживачі зобов'язані надавати безперешкодний доступ до вузла обліку після того, як працівник компанії показав посвідчення. Про це йдеться в Правилах роздрібного ринку електричної енергії.

Доступ до лічильника необхідний:

  • Для технічного контролю лічильника;
  • Для перевірки даних про спожиту електроенергію та потужність;
  • Для вимірювання показників якості електрики;
  • Для огляду електромереж та лічильника;
  • Для забезпечення обмеження або вимкнення електроенергії.

Якщо споживач протягом двох розрахункових періодів не підпускає енергетиків до лічильника, то такий факт фіксується актом про недопуск та стає причиною, щоб частково чи повністю припинити електропостачання для споживача, - зазначили співробітники підприємства.

Водночас у «Львівобленерго» зазначають, що вимкнути електроенергію споживачам можуть і з іншої причини:

  • Не оплачують рахунки використання електроенергії в гаражних кооперативах;
  • Мають борг за невраховану електроенергію (якщо доведено факт крадіжки);
  • Є побутовими споживачами, але ведуть підприємницьку діяльність.

Джерело: today.ua

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook