Свідоме приниження вчителів,- Лікарчук про запровадження «шкільних омбудсменів»
«Дуріємо і радіємо» (АК)
На тлі глобального падіння знань у сучасних школярів ім. «НУШ» міністерство освіти дедалі активніше намагається зруйнувати Школу з середини.
Вочевидь, саме з цією метою по всій Україні вирішили запровадити інститут так званих «шкільних омбудсменів»,
Які типу мають слідкувати за дотриманням «прав учнів», які не хочуть вчитися, з тим, щоби педагоги не могли ставити їм за це погані оцінки та пристикувати їх за погану поведінку у класі та на перервах.
Ігор Лікарчук з цього приводу зазначає:
На Рівненщині вводять інститут шкільних омбудсменів… із учнів.
Щоб були сучасні «Павлікі Морозові»
Це є приниження учительства.
Учителефобія, яку демонструють високі чиновники.
Дуріємо і радіємо.
Під цим його дописом багато коментарів. Одна з вчительок, зокрема, пише:
Усе це дуже сумно...На 35- році вчителювання дедалі більше відчуваю себе обслугою не в найшляхетнішому товаристві... Учні та батьки мають тільки права, ніяких обов'язків, до вчителя поваги майже немає, тільки вимоги, претензії...
Чому так сталося? Прикро...
Сам Лікарчук – повідомляє:
Ось цитата із коментаря до одного з моїх дописів. Прочитав кілька разів і ніяк не можу зрозуміти - це правда чи маніпуляція?
Дуже цікавить ваша думка, панове одногрупники: це таке дійсно відбувається в нашій школі чи ні?
Від учителів вимагають:
«Нічого не заставляйте дітей вивчати – тільки гра!», «Не зробив на сьогодні – зробить на завтра або післязавтра. Або й пізніше!».
Вишенька на НУШ/STEM/тощо: «Не складайте завдань, що містять більше, ніж 2-3 речення, бо діти (нуш) мають кліпове мислення: доки дочитують третє речення, забувають зміст першого!».
Останнє – це я не утрирую. Це так зороку «вчать» на «спеціальних» курсах для тих вчителів, хто буде викладати в класах НУШ!»
*АК -- авторська колонка
Радіо Трек: НОВИНИ