Споживачі електроенергії Рівненщини почали отримувати рахунки за новими тарифами

Також боржникам надходять СМС від постачальника ТОВ «РОЕК»

Побутові споживачі Рівненщини, як і усієї України, отримали рахунки за спожиту у жовтні 2021 року електроенергію, які, за законодавством, необхідно оплатити до 20 листопада.

ТОВ «РОЕК» нагадує, розрахунки за спожиту електричну енергію у жовтні і надалі проводяться за новими тарифами:

За рішенням Кабінету Міністрів України тариф на електричну енергію для домогосподарств, які споживають менше 250 кВт*год на місяць, знижено до 1,44 грн з ПДВ за 1 кВт*год.

 

Для домогосподарств з місячним рівнем споживання більше 250 кВт*год тариф на електроенергію залишився без змін – тобто 1,68 грн з ПДВ за 1 кВт*год (за весь обсяг споживання).

Тобто, якщо ви спожили у жовтні 230 кВт*год, маєте заплатити з розрахунку 1,44 з ПДВ за 1 кВт*год, тобто 331,20 грн.

Якщо ж, до прикладу, 260 кВт*год – сума до оплати – 436,80 грн, з розрахунку 1,68 грн за 1 кВт*год (за весь обсяг споживання).

Борги зростають

Попри зниження тарифу для більшості домогосподарств, заборгованість за спожиту електричну енергію побутових споживачів, на жаль, не зменшується і станом на 01.11. 2021 становить понад 157,5 млн.грн.

Це на понад 37 млн грн більше, ніж на початок року.

Саме для того, аби нагадати споживачам про необхідність погасити заборгованість ТОВ «РОЕК» надсилає боржникам СМС, застосовує автоматичний додзвін телефоном.

Робота з боржниками

Після набрання чинності закону України,  яким було скасовано заборону щодо припинення надання житлово-комунальних на період дії карантину (заборона продовжує діяти лише в «червоній» карантинній зоні та протягом 30 днів з дня її відміни), у вересні та жовтні 2021 року, ТОВ «РОЕК» ініціювало перед оператором системи розподілу відключення понад 3,5 тисяч боржників. 730 споживачів відреагували на попередження і погасили заборгованість.

Решті маже 2 тисячам споживачів електропостачання було припинене. Тож їм довелося окрім боргу сплачувати кошти ще й за повторне підключення, вартість якого коливається від 300 до понад 2000 грн.

Таким чином з боржників вдалося стягнути 9 млн 187 тис грн.

Крім того, ТОВ «РОЕК» вдається стягувати заборгованість завдяки активній претензійно-позовній роботі. З початку 2021 року ТОВ «РОЕК» скерувало близько 17 тисяч претензій споживачам щодо заборгованості на суму майже 49 млн грн. Якщо в 30-денний термін споживач не сплачує заборгованість, його справа передається до суду.

Нині на користь ТОВ «РОЕК» вже ухвалено понад 550 позитивних рішень, на розгляді ще близько 1 375 справ на суму 6,5 млн. грн.

Отже, у випадку наявної заборгованості її рано чи пізно доведеться сплатити. Тому не зволікайте з оплатою – вчасно сплачуйте за спожиту електричну енергію – до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим.

Оплата в умовах карантину

Нагадуємо, ТОВ «РОЕК» створило усі можливості для онлайн оплати за спожиту електричну енергію, що актуально в період карантинних обмежень  – це можна зробити, зайшовши на сайт компанії, за допомогою платіжних та банківських систем, посилання на які побачите на порталі РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНОЇ КОМПАНІЇ.

Памятайте, борги населення ставлять під загрозу закупівлю електричної енергії та безперебійне забезпечення нею усіх споживачів Рівненської області.

Дякуємо тим споживачів, які вчасно розраховуються за спожите!

Пресцентр ТОВ «РОЕК»

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook