Споживачам відключають світло через зміну постачальника

Причина – погана поінформованість

Близько 500 споживачів, які в той чи інший період вирішили змінити постачальника електричної енергії, звернулися із заявою на повторне приєднання до ТОВ «РОЕК».

Один із таких споживачів, з вул. Відінської у Рівному,  взагалі залишився без електропостачання, бо не врахував, що низька ціна іншого постачальника не включає плату за розподіл.

Перейшов до іншого постачальника, бо вартість кіловат години для юридичних осіб у нього була на 61 копійку нижча, ніж в ТОВ «РОЕК». Я вже підраховував свою економію, як отримав попередження про відключення. Подумав, що якась помилка. Аж за кілька днів в моєму магазині було відключене світло. Як мені сказали, за борги.

Прокоментував ситуацію директор ТОВ «РОЕК» Сергій Безсмертний:

Приховування від клієнта інформації про необхідність плати за розподіл електричної енергії – одна зі схем недобросовісних постачальників.

До прикладу, у вартості, яку пропонує ТОВ «РОЕК», вже включено тариф за передачу та розподіл електричної енергії. Тобто споживачеві необхідно уважно прочитати договір і не виключено, що надалі підприємець повинен буде платити за розподіл електроенергії напряму оператору системи розподілу. Або ж через нового постачальника і тоді тариф у нього буде значно вищим.

Якщо ж оплата за розподіл не проводитиметься, споживач просто буде відключеним від електропостачання.

Така ж ситуація загрожує тим, хто укладе договір з постачальником, що перебуває у переддефолтному чи дефолтному стані. Їх перелік можна знайти на сайті НЕК «Укренерго».

ТОВ «РОЕК» на вул.Князя Володимира 71Б у м. Рівне

Станом на 17 серпня статусу «дефолтного» набули 61 учасник ринку.  

Такі постачальні компанії не можуть надавати послуги і їхні клієнти змушені  укладати договір з постачальником «останньої надії», в якого електрика дорожча в середньому на 25%, та протягом 90 днів визначитися  з новим постачальником. Якщо ж цього не зробити, то навіть постачальник «останньої надії» припинить постачання клієнтові електроенергії.

Також клієнтам варто зважати на коливання ціни на ринку електричної енергії в поточному розрахунковому періоді, а не у попередні.

Цим часто маніпулюють недобросовісні постачальники, замовчуючи, зокрема суттєве зростання вартості електричної енергії у серпні, ціну якої підштовхує вгору дефіцит газу та вугілля на світовому та українському ринках.

Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «РОЕК»

Зіткнувшись з такими проблемами, понад половина з тих 800 підприємців, які змінили цьогоріч постачальника, вже повернулися до надійного та перевіреного партнера -ТОВ «РОЕК» .

Адже РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ працює чітко у правовому полі, наші представники є у всіх великих ОТГ, ЦНАПі, колишніх райцентрах. Маємо партнерські відносини з усіма органами місцевого самоврядування, у нас відсутні штрафи за відхилення від запланованих величин споживання електричної енергії.

Також ми маємо свій колцентр, куди можна телефонувати щодня з 8.00 до 18.15 за номерами телефонів: 

(0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420, пропонуємо низку онлайн сервісів на сайті www.ez.rv.ua – особистий кабінет побутового та непобутового споживача.

Що ж до більш детальної інформації щодо співпраці з ТОВ «РОЕК», варто телефонувати до нашого інформаційно-консультаційного центру: (0362) 69-44-14.

Пресцентр ТОВ «РОЕК»

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook