ФАРБА VS ФОТОШОП: які були претенденти на ЛОГО головного рівненського спорту (ФОТО)
Серед робіт обрали переможців
Рівненському спідвею - 60 років. До ювілейного сезону почнуть виготовляти спеціальні марки, сувеніри та медалі. Для цього потрібно було обрати логотип, який прикрашатиме продукцію.
Клуб вболівальників провів конкурс.
На першому організаційному засіданні обрали одразу п’ять таких логотипів.
Основним із них стала емблема, яку розробив місцевий художник Олександр Огонь.
За перемогу він отримав сертифікат на 5 тис. грн.
Інші чотири логотипи стали переможцями онлайн-голосування. Їхні автори отримали по тисячі гривень.
Загалом на конкурс подали 62 пропозиції не тільки з Рівного, а й зі Львова, Києва та навіть сусідньої Польщі.
Під час онлайн-голосування визначили чотирьох переможців. Протягом сезону цими логотипами теж користуватимуться.
60 голосів зібрав логотип Тарасової Тетяни (№29) – вона студентка РДГУ, отримала тисячу грн.
Дует Євгенія Заревича та Миколи Камєнєва відзначили за логотипи, які обрали для спідвейного вимпелу (спеціальний вузький довгий прапор) та для значків. Хлопці працюють у фірмі ВП «Поліграф».
Ще одна професійна дизайнерка – Тетяна Легерко, фірма «Інсайт». Її теж відзначили.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ