Соцмережі - не головний фактор, що відволікає від роботи

Стереотип розвіяли співробітники офісів у США

Про це пише видання "Fast Company".

Американські офісні працівники витрачають найбільше часу на:

1. Походи на кухню, до кулера або в кімнату для відпочинку
2. Відвідування вбиральні
3. Розмови зі співробітниками
4. Листування з членами сім'ї
5. Веб-серфінг та інші онлайн-активності (шопінг, оплата рахунків)
6. Листування з друзями
7. Використання соціальних мереж
8. Перегляд ТБ, у тому числі мобільного.

Також респондентів опитали, що на їх думку підвищує і знижує продуктивність праці. Чоловіки вважають відволікання від роботи на соцмережі більш важливим для продуктивності, ніж жінки, яких більше надихають розмови з колегами і плітки.

Найбільше продуктивність підвищують перерви на обід, прослуховування музики. Відволікаючими факторами визнали спілкування з друзями, соцмережі і веб-серфінг. Спілкування з сім'єю і походи до кулера виявилися як надихаючими, так і відволікаючими факторами.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook