Сотні тисяч дзвінків: що люди намагаються з’ясувати у «Нафтогазі»

Компанія озвучила важливе повідомлення про нові рахунки

Оператори «Нафтогазу» отримали у жовтні понад 630 тисяч дзвінків. Це вдвічі більше, ніж було у літні місяці. 

Наразі дзвінки клієнтів опрацьовує 250 операторів, тож дотелефонуватися постачальнику, який обслуговує понад 12 мільйонів споживачів при цьому цілком можливо. Більшості це вдається з першого разу. 

Багато дзвінків із питанням про те, як передати показники лічильника, але найбільше – який стан рахунку. 32% споживачів від загальної кількості хвилює саме це.

«Нафтогаз» нагадує, що стан рахунку можна перевірити в особистому кабінеті на сайті постачальника. Тут же є змога перевірити рахунки за попередні періоди (у вкладці «Історія розрахунків»).

Пресслужба газопостачальної компанії Нафтогаз Україна зазначає, що також багато дзвінків і через інші питання, зокрема:

  • який номер особового рахунку,
  • питання про зміну власника за адресою,
  • як повернути переплату від попереднього постачальника,
  • про зміну персональних даних.

До речі, рахунки за жовтень компанія уже сформувала.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook