Сотні дзвінків за тиждень: З якими питаннями найчастіше телефонують у Рівненську ОВА

Найчастіше ставлять воєнні питання

На Рівненщині продовжує працювати цілодобовий колцентр Рівненської ОДА. Лише за минулий тиждень туди надійшло 412 дзвінків, більшість із них – за тематикою воєнного стану, повідомив голова Рівненської ОДА (ОВА) Віталій Коваль.

Жителі області консультуються з питань мобілізації, бронювання та проходження ВЛК, можливості в’їзду/виїзду із Рівного під час комендантської години. Також люди цікавляться питаннями із житлово-комунальної сфери, соціального захисту та медичних послуг.

Крім того, до колцентру регулярно звертаються внутрішньо переміщені особи. Найчастіше вони питають деталі щодо оформлення гуманітарної допомоги, соціальних виплат, а також щодо надання правової допомоги.

Почастішали дзвінки від жителів інших областей, які в’їжджаючи на Рівненщину отримують смс-повідомлення із номером нашої гарячої лінії про те, що за номером 0 800 500 078 можна отримати консультаційну допомогу з будь-яких питань. Дзвінки – безплатні.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook