Слідом за Київстаром: Монобанк заявив про найпотужнішну хакерську атаку
Користувачі не моли переказати кошти, але ситуацію швидко владнали
Monobank зазнав найпотужнішої DDoS атаки.
Про це у ніч проти суботи, 20 січня, повідомив співвласник Monobank Олег Гороховський у Telegram.
— Найпотужніша DDoS атака. Ситуація під контролем, - зазначив він.
Орієнтовно за пів години Гороховський повідомив про другу хвилю атаки у 50 мільйонів запитів.
Користувачі банку у цей час не могли скористатися сервісом і переказати гроші.
Проте близько 1 ночі Гороховський повідомив про відбиття атаки.
— Розходимося, - написав він.
Жодних деталей про цю ситуацію банк не оприлюднив. Навіть немає допису на офіційній сторінці у фейсбуці, що може свідчити про оперативне вирішення проблеми і зовсім незначні наслідки або ж і їхню відсутність.
Нагадаємо, на початку грудня масштабної хакерської атаки зазнав мобільний оператор «Київстар». Відновлення тривало кілька днів, шкоди зазнало до 40% мережі.
Після цього компанія вирішила інвестувати в кібербезпеку та розвиток 600 мільйонів гривень.
Що таке DDoS-атака
Атака на відмову в обслуговуванні, розподілена атака на відмову в обслуговуванні — напад на комп'ютерну систему з наміром зробити комп'ютерні ресурси недоступними користувачам, для яких комп'ютерна система була призначена.
Одним із найпоширеніших методів нападу є насичення атакованого комп'ютера або мережевого устаткування великою кількістю зовнішніх запитів (часто безглуздих або неправильно сформульованих) таким чином атаковане устаткування не може відповісти користувачам, або відповідає настільки повільно, що стає фактично недоступним.
Якщо атака відбувається одночасно з великої кількості IP-адрес, то її називають розподіленою (англ. distributed denial-of-service — DDoS).
Радіо Трек: НОВИНИ