Скільки коштує життя людини, або Навіщо в Рівному треба будувати саме турбокільце

Це популярно пояснили депутатам на засіданні бюджетної комісії міськради

Адже на попередньому засіданні вони відмовилися починати фінансувати таку транспортну розв’язку на розі вулиць Макарова та Дубенської. Бо вважали суму у 20 мільйонів гривень непосильною для міського бюджету і радили краще встановити тут світлофор.

Цього разу радник міського голови Рівного Дмитро Котляров їм пояснив, що торік на цьому місці загинуло дві людини, в тому числі велосипедист, а померлих внаслідок ДТП у лікарнях навіть не рахували. І світлофор не дозволить вирішити проблему, на відміну від турбокільця, яке обрано з кількох причин, основна з яких - безпека:

Коли люди будуть в'їжджати у місто, вони не зможуть на високій швидкості, а не так, як при світлофорі, проскочити цей момент. І чітко буде ітерація, що людина в’їхала в місто. Тобто надалі вона буде стишувати рух.

 

І там розглядалося кілька варіантів кільця і цей має найбільшу пропускну спроможність.

За словами Котлярова, фахівці підраховували, що життя людини орієнтовно коштує 2,5 мільйона гривень. І зважаючи на те, скільки у цьому місці гине людей, то понад 20 мільйонів гривень на турбокільце – це не такі й великі витрати з бюджету. Втім, він не пояснив депутатам найголовніше, де взяти на таке будівництво гроші. Тому й не переконав розпочинати фінансування.

Голова бюджетної комісії міськради Олег Карпяк журналісту Радіо Трек пояснив:

Ніхто не відкидає ідею будівництва турбокільця. Але я не бачу сенсу тратитися зараз на проект, який не буде збудований найближчим часом через нестачу грошей. Адже потім щороку доведеться тратити додаткові кошти на поновлення проекту будівництва.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Мирослава Опанасик Радіо Трек
Поширити в Facebook