Скільки коштує середній ремонт тролейбусів «ШКОДА» у Рівному (11 ФОТО)
І чому він – середній
Колишнє Тролейбусне Управління називається тепер КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР.
Якщо зайти на сайт цього підприємства, то можна дізнатися багато цікавого.
Наприклад у розділі Про підприємство читаємо:
Проектна місткість тролейбусного депо – 100 одиниць.
Інвентарна кількість тролейбусів пасажирських – 92 одиниць.
Роки експлуатації |
Кількість тролейбусів |
Частка, % |
Більше 10 років |
85 |
92,4 |
до 10 років |
7 |
7,6 |
Середній «вік» тролейбусів 25,9 років.
Середньомісячна заробітна плата 1-го працівника у 2017 році складає 5545грн., водія пасажирського тролейбуса – 6905 грн., кондуктора 4552 грн.
Серед останніх повідомлень сайту нашу увагу привернуло наступне: Після проведеного середнього ремонту вийшов на лінію черговий тролейбус «Škoda 14Tr» №105
У тексті, який супроводжують фото відремонтованого тролейбусу, сказано:
04 серпня 2018 року в КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР із середнього ремонту після граничного пробігу 90 тис. км., вийшов на лінію черговий тролейбус №105.
При виконанні ремонтних робіт тролейбуса було проведено заміну зовнішньої обшивки кузова оцинкованою жестю, яка була оздоблена алюмінієвим декоративним профілем, проведена заміна ізоляційного покриття підлоги салону, замінено обшивку спинок та сидінь салону, виконано скління дверних створок та лобових вікон.
Проведено заміну внутрішньої обшивки стелі та боків салону спеціальним покриттям "техноплит". Підлога салону замінено водостійкою фанерою та покрита спеціальним ізоляційним покриттям, яке оздоблено алюмінієвим кутником.
Також на тролейбусі було замінено на нові передні шини та замінено колісні диски, встановлено новий компресор та карданний вал, замінено амортизатори підвіски, замінено на нові склоочисники, встановлено нові фари, елементи зовнішнього освітлення та нові акумуляторні батареї.
Були виконані роботи по заміні задніх гальмівних камер енергоакумуляторів, замінено регулятори положення кузова.
На тролейбусі були виконані роботи по ремонту каркасу кузова, ремонт механічного, електричного та пневматичного обладнання згідно технологічних карт проведення ремонту.
Після виконання робіт тролейбус був пофарбований якісною автомобільною фарбою.
Цікаво, що попередній тролейбус аналогічного типу було відремонтовано та випущено на маршрут майже рівно місяць тому. Ми вирішили дізнатися скільки коштує такий «середній ремонт»
Як з’ясувалося, в середньому вартість такого ремонту становить 700 000 грн.
До речі, сам ремонт називається «середнім», бо так прописано в чинному законодавстві та формулярах, де сказано, що ремонт після 90 000 км. пробігу називається «середнім», а після 240 000 км. – «капітальним».
Випускати ж оновлені – після «середнього» ремонту – тролейбуси у Рівному будуть мало не щомісяця.
Як зауважив Валентин Ткачук – начальник КП «Рівнеелектроавтотранс»:
- Ми вже практично й так це робимо у щомісячному режимі. І далі будемо.
Радіо Трек: НОВИНИ