Скандал із новим логотипом МОН: чи витрачали на нього державні кошти

Також там зауважили, що новий логотип, це – витвір мистецтва

Міністерство освіти й науки України днями змінило свій логотип. Ця подія викликала шквал обурення у громадськості. Більшості українців не сподобався новий логотип. Ба більше, людей цікавило, скільки державних коштів списали на таке оновлення.

Відповідаючи на запит журналістів, у МОН повідомили, що новий логотип подарувала громадська організація. Тож грошей на нього не витрачали.

Також там зауважили, що новий логотип, це – витвір мистецтва.

У міністерстві також назвали «Комунікативний знак МОН» витвором мистецтва. І уточнили, що його розробили на замовлення громадської організації «Центр сталого розвитку та регіональних ініціатив».

Чому виник скандал

Попередній логотип, МОН оновило у 2017 році. Воно має два символи: О та Н. О символізує коло знань, а Н – невичерпність пізнання. Новий символ за стилем збігається з оформленням сторінки «Програма великої трансформації Освіта 4.0: Український світанок».

У МОН заявили, що презентують новий бренд – візуальну єдність, яка представляє синергію формування нової освіти, науки та інновацій.

Ребрендинг реалізують у межах Комунікаційної стратегії МОН на 2023-2030 роки. Вона, зокрема, спрямована на розвиток європейської інтеграції та гендерної рівності.

Джерело: 24tv

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook