Є одне "АЛЕ"! Про альтернативні бренди Рівного

Сім кращих. Що далі?

Учора із 28-ми варіантів бренду Рівного експертна група відібрала і залишила – сім.

Ось як пише про це у себе на ФБ-сторінці один із засновників, ідеологів та активних учасників процесу – Micik Gonibez

Завершилася друга експертна комісія, в яку крім представників спілки дизайнерів України, також входили творчі люди, письменники, художники, суспільні діячі, журналісти та просто хороші люди, яких знають в місті Рівне і за межами його. Ось результат (я думав буде більше робіт) ... 7 логотипів, які проходять так би мовити в півфінал нашого логотипного чемпіонату.

У подальшому планується провести кілька різних голосувань. І на сайтах, і в соцмережах, і в палаці культури ім.. Шевченка

Наразі я звертаюся до авторів цих варіантів ... пановє, далі - складніше. потрібно буде підготувати ваші логотипи для голосування за них як в групі, так і в фойє палацу культури ім. Т.Г.Шевченка ... а також для голосування на місцевих інформаційних порталах.

Технічна сторона справи усіма учасниками вочевидь буде вирішена успішно і всі бажаючі зможуть ще краще розгледіти запропоновані «логотипи». Однак виникає одне «але».

Як виглядає, жодна з робіт, що пройшли до фіналу не є, власне, брендом. Який, на скільки ми розуміємо, передбачає і певне гасло, чи мотто, чи девіз, який, у свою чергу, формулює певну візію розвитку міста, якій (візії) вже відповідає і саме графічне зображення.

У нашому ж випадку ми бачимо швидше варіант «туристичного бренду», який не ставить за мету проведення ширшої промоційної кампанії під певним гаслом, як передбачалося проектом ЄС.



Чи слід розуміти, що всі ці альтернативні бренди відповідають гаслу, яке "винайшли" за гроші ЄС? Нагадаємо, що воно звучить "комфортне місто"

Можливо передбачається в подальшому за кошти ЄС просувати Україною та закордоном саме це гасло, але вже з іншим графічним зображенням. Одним із запропонованих семи. Але чому тоді не дати це гасло підписом до кожного із запропонованих брендів?

Допоки ж виглядає, що ці зображення -- достатньо цікаві і гарні -- є автономними та безвідносними до напрацювань проекту, що фінансується ЄС.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook