Що сказати оператору 103, щоб «швидка» точно приїхала

Дієві поради лікаря, які рятують життя

Український лікар кардіолог-ендокринолог Лисянський Руслан розказав максимально дієву інструкцію спілкування з оператором на лінії 103.

Що говорити оператору?

  • «Це сталося раптово»;
  • «Стан погіршується»;
  • «Такого ніколи не було»;
  • «Не контролюється вдома»;
  • «Потрібна екстрена допомога».

Конкретні ситуації

Інфаркт

«Чоловік, 63 роки. Раптовий біль за грудиною, не проходить 20 хв. Важко дихає, сильна слабкість. Стан погіршується. Раніше такого не було».

Гіпертонічний криз

«Мати, 72 роки. Тиск 220/130. Головний біль, хитка хода, мовлення порушене. Стан не контролюється. Вперше».

Інсульт

«Жінка, 60 років. Перекос обличчя, не говорить, не підіймає руку. Почалося кілька хвилин тому. Стан швидко погіршується».

Набряк легень

«Батько, 70 років. Дуже важко дихає, кашель із піною, не може лягти. Стан наростає. Раніше не було».

Якщо оператор відмовляє

«Цей дзвінок записується. У людини критичний стан, якого не було раніше. Ви відмовляєтесь направити бригаду? Прошу з’єднати мене зі старшим черговим лікарем».

Джерело: Blik

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook