Українці перестали купувати седани. І ось чому...
У пріоритеті – універсали та кросовери
Ще 20 років тому в Україні на ринку нових авто домінували седани. Нині вони свої позиції втратили.
Схоже, безповоротно...
Ситуація змінилася на початку 2010-их років. Седани почали втрачати популярність, але якийсь час тримали показник на рівні 40%.
З 2014 року, коли почалися бойові дії на Сході, інтерес до седанів різко впав. Водночас українці почали купувати більше універсалів та кросоверів. У 2018-2019 рр. доля седанів на ринку нових авто становила всього 20%.
Далі – більше. Точніше – менше…
У 2022-му серед усіх куплених нових авто – всього 10% седанів.
На початку цього року їхня доля на ринку становить 7%.
Українці обирають місткіші та більш прохідні машини, що логічно в умовах війни.
Втім, седани досі домінують серед преміальних авто.
Джерело: MMR
Радіо Трек: НОВИНИ