Умови були зовсім інші: Ігор Хомич прокоментував скандал із проїздом по 28 грн у Рівному

Маршрут був катастрофічно нерентабельним

У Рівному з 1 вересня на дороги Рівного і, зокрема, на маршрут «Льонокомбінат-Ювілейне» виходять нові красиві автобуси. Щоправда, попри завіряння, що проїзд в них рівнянам обходитиметься у стільки ж, як і в звичних маршрутках, є інформація, що жителі міста платитимуть за нього значно більше – 12 грн за проїзд і ще 16 – через компенсацію з міського бюджету.

Що цікаво, у 2020 році один перевізник вже запускав на цей маршрут еко-автобуси. Вони мали повністю покрити один з найбільш завантажених маршрутів.

 

Але це виявилося вкрай невигідно.

Ми вирішили поспілкуватись з підприємцем Ігорем Хомичем, попереднім власником маршруту, який виявився катастрофічно нерентабельним.

За словами підприємця, маршрут виявився вкрай неприбутковим:

– Я за 2 роки жодної копійки підтримки не отримав, хоча так само безлімітно перевозив – в мене в договорі це прописано. Пільгові категорії населення... ніхто не компенсував жодної копійки. Це перше.

 

Друге: вартість квитка тоді була теж, скажімо, невисока, і жодного компенсатора не було.

Хоч за компенсацією підприємець і звертався, але жодної відповіді на запит тоді так і не отримав:

– Я так розумію, воно на якійсь бюджетній комісії застрягло чи на сесії навіть я вже не пам’ятаю тоді.

 

Наскільки я згадую, гроші були виділені під це, але мені їх ніхто не виділив. 

За правилами, сума компенсації вираховується через спеціальний коефіцієнт.

– Кожен день заповнюються спеціальні форми, потім ці форми всі подаються в управління транспорту, скільки було перевезено людей платно – там, наприклад, 300 чи 400 людей, і відповідно до цього рахується коефіцієнт.

 

В мене десь приблизно 50 на 50 виходив, тобто якщо я перевожу 300 людей платно, то 300 людей я безкоштовно перевіз, виходить що за свої кошти.

На запитання, чи продовжував би він роботу на маршруті, якби йому запропонували такі ж умови, які, начебто, матиме «Рівне-Транс», Ігор Хомич відповів ствердно, але йому такого ніхто не пропонував.

Рівнянка Олена Хотенко, яка першою підняла цю дискусію, вважає, що річ у близькій дружбі директора «Рівне-Трансу» з міським головою.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook