Рожева панама в кожен дім – Укрпошта випустить марку «Kalush»

До річниці Євробачення

В Україні випустять марку «Kalush» майже через рік після тріумфу українського гурту на пісенному конкурсі Євробачення – 2022. Випуск марки анонсував гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022» і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: Save Mariupol, save Azovstal now! - пише Смілянський.

Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в Калуші Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками, також пройде погашення штемпелем «Перший день» - у Києві.

Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.

Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б один, треба або оформити абонемент до 9 квітня, або оформити передзамовлення вже сьогодні: https://bit.ly/3MeLfIz, - зауважив Смілянський.

До слова, власники філателістичних абонементів уже відсьогодні можуть перевіряти свою електронну скриньку.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook