Рожева панама - новий модний тренд. Історія одного аксесуара

Не лише в Україні

На Євробаченні лідер гурту Kalush Orchestra Олег Псюк виступав, звичайно ж, у рожевій панамі. Панамка стала своєрідною фішкою гурту.

Тепер це - наймодніший аксесуар сезону не лише в Україні.

Після тріумфального виступу гурту Kalush Orchestra на Євробаченні 2022 більшості людей теж захотілося купити рожеву панаму. 

Цікаво, що невід'ємною частиною образу Kalush аксесуар став зовсім випадково. Виявляється, панамку Олег купив на секонді суто для зйомок кліпу на пісню «Не маринуй».

Тоді він навіть подумати не міг, що це стане обов'язковим стильним доповненням його «луків». Але вийшло так, що рожева панама тепер - візитівка гурту.

 - Тут немає жодного супер-задуму. Просто у першому кліпі, який дуже сподобався людям, він називається «Не маринуй», я був у цьому образі, у панамці, і він дуже людям сподобався та запам'ятався. І я вирішив, хай це буде така фішка, - ділився музикант в інтерв'ю.

Ще напередодні Євробачення Kalush Orchestra випустили лімітовану колекцію панам - з вишитими назвами Kalush та Kalush Orchestra.

Вартість такого головного убору - 500 грн.

Джерело: УНІАН

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook