Мешканець Рівного поскаржився, що його обдурили у супермаркеті
Зокрема, чоловік виявив, що його обважили
Фото зі зваженим цукром Юрій Рябчик виклав у соцмережі Фейсбук, супроводивши словами:
Придбав розфасований цукор в "Еко"-маркеті, вдома зважив.... Обдурили...
На фото видно, що на ціннику вказана вага цукру - 3 кг 134 г, а на вазі - 2 кг 768 г.
Юрій Рябчик повідомив, що викинув чек, тому у супермаркет з претензією не звертався.
Ми попросили пояснити, як треба діяти у таких випадках начальника відділу ринкового і метрологічного нагляду управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби Віру Лєдньову:
У таких випадках споживачу необхідно звернутися з письмовою претензією до керівника магазину про встановлення такого факту. Ваги у магазині повинні бути повірені. Встановити такий факт треба було відразу. Можливо, у споживача – побутові ваги. Не факт, що у споживача ваги повірені і можуть показувати дійсні показники. Це треба переважувати на контрольних вагах. Треба було відразу звернутися в магазин з цією продукцією.
Письмову претензію, за словами Віри Лєдньової, у магазині повинні розглянути протягом 15 днів і надати відповідь споживачу. Якщо магазин відмовляється реагувати, потрібно звертатися у Головне управління Держпродспоживслужби на вулиці Малорівненській, 91, телефон 633-630.
До речі, пояснила Віра Лєдньова, наклейка–цінник, на якій вказано назву торгового закладу, є підтвердженням, що товар придбаний саме у тому магазині і з такою вагою. Тож, у разі втрати чека, наклейка-цінник так само є документом, з яким можна звертатися за захистом своїх прав.
Радіо Трек: НОВИНИ