Рівненське відлуння – ДТП у Харкові, яке сколихнуло Україну (ФОТО)

Дещо про світлофори та розмітку у Рівному

Скоро День автомобіліста. 29 жовтня.

Автомобілістів будуть усі вітати, бажаючи їм

«Ні цвяха, ні жезла!»

Але ми побажали б усім нам – в Україні та в Рівному – прояснення із ключовим питанням, на яке все важче знайти відповідь:

Хто ж у нас відповідає за Знаки на Дорогах?

 

Хто відповідає за розмітку у місті?

Та її (розмітки) постійну присутність там, де вона має бути – на дорогах?

 

Хто відповідає за встановлення світлофорів? Хто вирішує: потрібні вони чи ні – на якомусь проблемному переході?... Хто дає на них гроші?

І, якщо за все це відповідають різні та нескоординовані структури, то що з цим робити?

Ці запитання виглядають актуальним, бо незабаром – прийняття Бюджету міста Рівне.

Міста, в якому є 10-15 перехресть, де постійно б’ються авто і періодично травмуються та гинуть люди.

Ці перехрестя відомі всім, журналісти так і пишуть в заголовках:

На сумно-відомому перехресті знову ДТП.

Але…

Якщо це (якесь) перехрестя є сумновідомим, то чи немає когось, хто зміг би запропонувати фахове рішення проблеми по цьому конкретному перехрестю?

 

І, якщо таке рішення відоме, то хто має стати ініціатором виділення коштів: на світлофор, чи на розмітку, чи на острівок безпеки?

Припустимо, що нинішнє законодавство є суперечливим та абсурдним, і сАме це не дозволяє Поліції та Міській владі оперативно реагувати на регулярні ДТП та аварії в одних і тих самих місцях.

Можливо тоді міській раді варто ухвалити звернення до ВРУ і окремо до Народних депутатів від Рівненщини, аби вони стали ініціаторами законодавчих змін відповідних.

Бо воно ж дивно: роками б’ються автомобілі, травмуються і гинуть люди.

У коментарях до повідомлень про такі ДТП різні люди пояснюють – що саме треба зробити у тому чи іншому конкретному випадку, але … нічого не робиться.

Хвиля спадає, через деякий час трапляється – нове ДТП.

Знову всі обговорюють якийсь час те, що треба зробити.

Знову – ніхто нічого не робить.

Окремо стоїть питання – розмітки.

У Харкові, як одну з причин резонансного ДТП називають те, що «Таурег» разом із іншими авто зупинився не на СТОП лінії, а на самому перехресті.

Насправді, мало хто зупиняється саме на СТОП лінії у подібних випадках, але важливим є те, що у день ДТП ніякої СТОП-лінії там, де вона мала б бути, у Харкові – не було.

Щоправда, через два дні вона там – з’явилася.

У Рівному була дуже подібна ситуація з розміткою.

Із її – відсутністю під час ДТП на Кн. Володимира кілька днів тому.

На відсутність розмітки тоді звернули увагу люди соцмережах і…

За день-два її (рохмітку) відновили.

Виникає питання:

Хто це зробив?

 

Хто відновив розмітку на перехресті Кн. Володимира?

Бо ми знаємо, що нанесення розмітки у Рівному це така складна штука, яку тепер, дякуючи реформам, можна розігрувати тільки через PROZORRO, хоча всім відомо, що виграє цей приз (гроші та замовлення) завжди одна і та ж фірма.

Фірма із Чергігова чи Вінниці

Фірма, яка у розвинутій Європейській Україні залишилася чомусь ОДНА така, що може наносити розмітку…

Уточнимо запитання:

То це вона – та Фірма терміново приїжджала до Рівного, щоб відновити перехід на Кн. Володимира?... Чи це МіськШеу зробило?...

Якщо це МіськШеу саме нанесло розмітку, то чи не можна купити йому достатньо потрібної техніки та фарби, аби сАме воно, наше МіськШеу –  регулярно і постійно наносило всюди розмітку – без усіляких непотрібних PROZORRO?

Шановні, дозвольте ще одне запитання у зв’язку з наближенням Дня Автомобіліста та Шляховика (так правильно називається це свято)

Скоро Зима.

Не треба бути великим пророком, аби передбачити, що цієї зими буде, як мінімум дві-три заметілі, коли весь транспорт у Рівному стане.

Транспорт стане, автомобілі зупиняться, розлючені громадські активісти будуть розпинати у Фейсбуці Хомка та Міськшеу, а ті будуть розповідати, що їм не вистачає техніки.

Ось такої:

При цьому, міська рада Рівного провалила вже два голосування за рішення, які б дозволили виділити необхідні кошти на придбання «зимової техніки» для МіськШеу.

Проблема, начебто, в тому, що якесь діюче нині законодавство ЗАБОРОНЯЄ (увага) МІСТУ виділити свої ВЛАСНІ ГРОШІ на придбання техніки для свого ж МіськШеу та прибирання снігу зимою…

Якщо це так, то Де позиція міської ради і не побоїмося цього слова – більшості, керованої БПП?

Чому вони мовчать?

 

Чому вони свідомо заганяють ситуацію у безвихідь?

 

Чому не роблять того, що виглядає елементарно логічним – для всіх, хто не є при владі?...

І зокрема, для, як мінімум 40-60 тисяч автомобілістів м. Рівне і ще більшої кількості пішоходів нашого обласного центру?

Дивіться…

Ми маємо депутата міської ради, який є одночасно – Головою Рівненської ОДА. Тобто має прямий вихід і на Гройсмана, і на Порошенка, і на Більшість у ВРУ.

Ми розуміємо, що нині всі сили РОДА кинуті на подолання проблеми Приварського, але

Справа – Муляренко (голова РОДА та депутат міскаради Рівного), зліва – Приварський (перший заступник голови РОДА, якого вже третій місяць звільняють, але ніяк не звільнять)

Може, у зв’язку з наближенням Дня Автомобіліста, провести якусь розширену нараду в облдержадміністрації?

Запросити усіх наших шановних депутатів ВРУ від Рівненщини, усіх, хто відповідає за встановлення знаків, нанесення розміток, прибирання доріг і…

Розставити нарешті усі крапки над «і»?

Дивись, може справа і зрушиться з місця.

Радіо Трек: НОВИНИ

Микола Кульчинський Радіо Трек
Поширити в Facebook