Рівненська залізниця, якою ви її не бачили ніколи (12 ФОТО)
4 листопада, в Україні відзначають День залізничника
У цей день у 1861 році з Відня через Перемишль до залізничного вокзалу Львова прибув перший потяг на територію сучасної України.
Цей день вважається початком історії залізниць в Україні.
Ми вирішили показати, як виглядає залізниця у Рівному, як поруч з нашим містом ремонтують потяги. Іншими словами - що бачать щодня самі залізничники.
Зокрема побували у локомотивному депо Здолбунів ВП ДТГО "Львівська залізниця".
Зараз у депо перебуває одночасно 26 потягів ЧМЕ-3, чотири з яких нині на ремонті.
Ремонт одного тепловоза займає в середньому від одного до півтора місяця, але кінцевий термін ремонту залежить від стану самого потяга.
Працівники депо залюбки розповіли про свою роботу, про те, як починається ремонт тепловозів, та пояснили, як виглядають гальма, двигун та інше.
[media=73176]
Крім того, нам вдалося побувати у царині машиніста - кабіні поїзда сполученням Рівне - Львів.
Це, беззаперечно, один із найбільш популярних потягів у рівнян.
Машиністи і провідники виявилися надзвичайно привітними.
Натхненно розповідали про свою роботу, постійно жартували і були раді розповісти про свої будні і обладнання потяга.
Так, на фото внизу - цікавий предмет.
Це світлофор тепловоза. Він дублює сигнали світлофора на залізниці у кабіні машиністів.
А от нижче - швидкостемір. Він записує на спеціальну стрічку швидкість потяга, на яке світло він їхав, його напрямок.
Це дає змогу потім його аналізувати і виявляти таким чином порушення протоколу.
А от так виглядає кабіна машиніста.
Крім того, у Рівненській дирекції залізничних перевезень ми вирішили поцікавитися, чи змінилася з роками звичка рівнян купувати квитки у касах, чи нині їх здебільшого купують через Інтернет.
Розповідає начальник пасажирського сектору Мар’яна Головницька:
Сьогодні придбання квитків через мережу Інтернет є зручним і популярним. Однак, інформацію про кількість пасажирів, які оформляють проїзні документи через мережу Інтернет, надати неможливо.
Але враховуючи те, що до 2015 року кількість проданих квитків через залізничні каси рівненської дирекції збільшилася, можна зробити висновок, що нині пасажир надає перевагу в оформленні квитків через ті самі квиткові залізничні каси, - зазначила Мар’яна Головницька.
Отже, попри доступність сучасних технологій, рівняни та жителі області все ж переважно купують квитки у звичайних касах.
Тож вдалих подорожей тим, хто їх запланував, та вдалої роботи залізничникам.
До слова, це матеріал 2016-го року.
Радіо Трек: НОВИНИ