Рівненщина зізнається, що скучила за туристами і кличе їх в гості

Нова ініціатива від «Рівненщини туристичної»

У соцмережах набирає обертів кампейн #написала_листа.

Ця ініціатива команди «Рівненщина туристична» спрямована на популяризацію туристичних міст-магнітів регіону серед інших областей і населених пунктів України.

Ми робимо основний акцент на цифрову комунікацію: малюнки, фото, відео, сторітейлігр. Тобто, все, як треба в діджитал-маркетингу. Наша команда проробила короткострокові промоційні акції, які підтримують бренд «Рівненщина туристична». Одна з них – «Листи містам», - розповів заступник голови Рівненської ОДА Сергій Гемберг.

За його словами, ідея полягає в тому, аби закликати через листи туристів з інших міст подорожувати Рівненщиною.

Акцент робиться на туристичних магнітах, які можна побачити в області.

Ми звертаємося до міст «їх мовою», розуміючи проблеми та переваги. У кожного з них з Рівненщиною своя історія, тому зміст листів різний, але сенс залишається єдиним: Рівненщина зізнається, що скучила за туристами і запрошує до себе в гості, - зазначає ідейник кампейну #написала_листа Антон Трофімчук.

Лист до кожного міста пишеться з окремим змістом, тому що у кожного є свій шарм. До прикладу, Львів – це кава і джаз, а Київ – насамперед, зайнятість. Водночас, Луцьк – наші добрі сусіди.

За матеріалами Рівненської ОДА

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook