Рівне – комфортне місто. Такий бренд створюватимуть місту

Імідж Рівного на європейській та загальнодержавній арені створюватимуть для підвищення конкурентоспроможності та залучення інвестицій

Створенням концепції міста вартістю 10 тисяч євро керувала київська компанія «Brenders». Для Рівного вони обрали 4 ключові напрямки – спростити умови ведення бізнесу, промоція міста через товари і виробників, туристичні маршрути для молоді та сімейного відпочинку і створення умов, в першу чергу для молоді, аби вони мали можливість покращити свій соціальний достаток. Далі – робота за місцевою владою, говорить консультант компанії Євгеній Клісенко:

 

 

 

Міського голову Володимира Хомка в першу чергу зацікавили промоція тематичних екскурсій для туристичних груп та покращення умов для залучення інвесторів. Також цікавою ідеєю є розміщення відповідного знаку на рівненській продукції, яка говорила би покупцю про місце вироблення товару. Тож у раді створять спеціальну комісію, яка обере пріоритетні напрямки, з яких варто почати промоцію Рівного, а всі витрати будуть закладені у бюджеті на 2016 рік.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook