Рішення у кілька кліків, які зроблять життя на Рівненщині комфортнішим
Ідеї, що народилися в синергії компанії РЕНОМЕ та Острозької академії
Впродовж попередніх 7 тижнів компанія РЕНОМЕ Смарт спільно з Національним університетом «Острозька Академія» опікувалися студентською програмою DigitalLAB.
DigitalLAB – це інтенсивна програма для створення інноваційних ідей і перетворення їх у цифрові продукти для міст, спільнот та громад. Студенти створювали стартап під наглядом менторів.
Фахівці компанії РЕНОМЕ та викладачі університету разом зі студентами пройшли повний цикл розробки продукту: від формування ідеї до презентації його інвесторам чи стейкхолдерам.
До проєкту долучилися 17 студентів, які вивчають економічну кібернетику, комп’ютерні науки, право, фінанси, банківську справу та страхування, data-маркетинг й аналітику, а також журналістику. Передусім, молодь мала шанс працювати в команді з досвідченими фахівцями, вчилась комунікації та мала шанс проявити себе.
У результаті такої співпраці студенти напрацювали застосунок для міжміських маршруток, туристичний мультифункціональний ресурс й сервіс для поселення в гуртожиток.
Кожен з них має потенціал знайти інвестора і стати повноцінним продуктом, який працюватиме на користь громади, - каже декан економічного факультету Національного університету Острозька Академія Олександр Новоселецький.
Втім, це ще не готовий продукт, а своєрідна «дорожна карта», адже технічною реалізацією у разі успішної презентації та наявності інвестора опікуватимуться інші фахівці. Проте, кожна з цих ідей має потенціал бути втіленою, та передусім покращити життя громади.
На такі проєкти мають звертати увагу представники влади та бізнесу. Їх втілення однозначно робить громаду інвестиційно привабливою.
Для нашої компанії передусім це можливість поділитися досвідом. Вказати освітянам, на що звернути увагу, які потреби сьогодні є на ринку, аби на фініші навчання випускники були максимально готовими до роботи в реальних умовах. Зокрема, це можливість придивитися до талановитої, здібної молоді та, звісно, підшуковувати кадри, - розповідає генеральна директорка групи компаній РЕНОМЕ Надія Гладкевич.
За результатами голосування, з невеликим відривом, перемогу здобула команда, яка працювала над додатком для відстеження міжміського транспорту
Докладніше про DigitalLAB ми говорили в інтерв’ю з Надією Гладкевич та Олександром Новоселецьким.
Радіо Трек: НОВИНИ