Рейтинг найдорожчих брендів уклали експерти Forbes

Дива не сталось - лідером залишається Apple

Вартість бренду  Apple оцінюють в 154,1 мільярд доларів. Apple є лідером в індустрії високотехнологічних товарів масового попиту, незважаючи на падіння доходів в останньому кварталі.

Американська корпорація Google Inc істотно відстає від Apple, хоча і показала значне зростання за останній рік, скоротивши цей розрив. Вартість бренду Google видання оцінює в 82,5 мільярда доларів проти 65,6 мільярда роком раніше. Завдяки цьому йому вдалося обігнати Microsoft, яка обіймала другий рядок в торішньому рейтингу.

Вартість компанії Microsoft хоч і зростала, але Google вдалося її змістити на третю сходинку з 75,2 мільярдами доларів.

На четвертій і п'ятій сходинці опинилися Coca-Cola, вартість бренду якої Forbes оцінює в 58,5 мільярда доларів, і Facebook з 52,6 мільярдами доларів.

Останній потіснив з п'ятірки лідерів корпорацію IBM і другий рік поспіль є найбільш швидкозростаючим брендом з топ-100.

У рейтинг найдорожчих брендів, за версією Forbes, також потрапили Toyota, Disney, McDonald's, General Electric.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook