Репетиторству бути! Науковці підтвердили його ефективність

Прогрес від занять дорівнює додатковим п’яти місяцям навчання

Репетиторство може бути ефективним, адже забезпечує прогрес, який у середньому дорівнює пʼяти додатковим місяцям навчання, - зазначає Нова українська школа з посиланням на дані британського метадослідження Teaching and Learning Toolkit.

Видання розглядає репетиторство як форму підтримки учнів з освітніми втратами, а також підготовки до ЗНО/НМТ і вивчає досвід запровадження додаткових індивідуальних занять у навчальних Великій Британії.

Індивідуальні заняття можуть проводити вчителі, кваліфіковані асистенти вчителів, академічні ментори (наставники) чи репетитори.

 

Заняття, як правило, проводять протягом тривалого періоду – декількох тижнів або й семестру, - йдеться у статті.

 

Дослідження, проведені в початкових класах, як правило, демонструють більш позитивний вплив репетиторства на успішність (+6 місяців), ніж у середній ланці (+4 місяці).

Короткі регулярні заняття, близько 30 хвилин, 3-5 разів на тиждень, забезпечують оптимальний ефект. Результати від онлайн-занять були такими самими, як і від офлайн уроків.

Водночас дослідження, у яких порівнюють репетиторство із навчанням у невеликих групах, показують неоднозначні результати: у деяких випадках індивідуальне навчання показало кращі результати, а в інших – навчання в групах по двоє чи троє було таким само ефективним, чи навіть ефективнішим за репетиторство.

Варіативність результатів може свідчити про те, що важливий конкретний тип і якість викладання, яке проводять у цих малих групах, а не точний розмір групи.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook