«РЕНОМЕ-СМАРТ» розробили поштомати для «Нової пошти»

Два перших поштомати уже встановлено у Києві

23 травня відбувся перший запуск поштоматів «РЕНОМЕ-СМАРТ» для компанії «Нова пошта». В ході пілотного проекту було встановлено 2 поштомати у м.Києві, які надаватимуть сервіс клієнтам в форматі зони самообслуговування 24/7.

Ці поштомати є вітчизняною розробкою, що безпосередньо в Україні пройшла стадії проектування, конструювання, виробництва, створення програмного забезпечення, інтеграційної розробки для синхронізації систем та процесів.

Завдяки поштоматам від РЕНОМЕ-СМАРТ та «Нова пошта» клієнти мають змогу отримувати посилки в будь-який час у найзручнішіх для них локаціях. Це зручно, безпечно та швидко.

В наш час це дуже актуально, оскільки більшість посилок мають невеликі розміри та вагу. Тому це особливо зручно для отримання посилок, оформлених через інтернет-магазини, в т.ч. міжнародні, такі як Amazon, Taobao, AliExpress, Ebay та ін.

 

Потенціал продукту надзвичайний, власну мережу поштоматів мають навіть деякі банки. Ми дуже пишаємося цим проектом, оскільки завдяки такому рішенню ми допомогли «Новій пошті» надавати своїм клієнтам новітні послуги, зробили процес обслуговування швидким, безпечним та зручним.

І це є спільною рисою для наших компаній. Ми прагнемо до надання нашим партнерам послуг найвищої якості, задоволення будь-яких потреб і викликів сучасного ринку та своїх клієнтів.

Головним завданням в цьому проекті було створення якісного продукту «під ключ», який націлений на розширення мережі самообслуговування та який має органічно інтегруватися у логістичні процеси «Нової пошти». Завдяки такому підходу РЕНОМЕ-СМАРТ та «Нова Пошта» є лідерами інновацій в своїх сферах, - зазначила директор РЕНОМЕ-СМАРТ, Наталія Полякова. 

Ознайомитись із деталями проекту та функціоналом поштоматів можна на сайті компанії «Нова пошта».

Вже 25 років українська компанія РЕНОМЕ-СМАРТ виступає експертом в галузі розробки IT-рішень, зокрема побудови інфраструктури під сервісні бізнес-моделі, націлені на самообслуговування та надання фінансових послуг.

Основні напрямки діяльності – постачання рішень під ключ для банків, логістичних компаній, ритейлу, телеком-операторів, а також послуги з повного аутсорсингу операційної діяльності. Компанія надає бізнес-рішення переважно власної розробки, причому проектування, конструювання та виробництво продукції відбувається безпосередньо в Україні.

«Нова пошта» - українська компанія, яка була заснована в 2001 році. За 15 років вона стала лідером ринку експрес-доставки: зараз її мережа нараховує понад 2000 відділень і більше 1000 поштоматів у більш ніж 900 населених пунктах України. Протягом 2015 року компанія доставила більше 92 млн відправлень. У 2014 році «Нова пошта» вийшла за межі вітчизняного ринку, відкривши представництва в Молдові та Грузії, а в жовтні 2015-го запустила міжнародну доставку в 200 країн світу.

Компанія прагне забезпечувати легкість доставки для життя і бізнесу, тому постійно вдосконалює сервіс і впроваджує інноваційні підходи. Для зручності клієнтів на сайті компанії працює опція «Особистого кабінету». Мобільний додаток «Нова пошта» дозволяє легко користуватися її послугами, наприклад, відстежити доставку, знайти найближче відділення чи замовити адресне обслуговування.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook