П'ять незабутніх автомобілів комуністичної Польщі (ФОТО)
Ви це маєте пам’ятати
У комуністичній Польщі був дефіцит усього. Часом на полицях магазинів стояли лише пляшки з оцтом. Проте в ПНР була своя автопромисловість.
“Варшава”[media=179922]Перша масова модель, яка випускалася в Польщі після Другої світової війни. Цей автомобіль збирали з 1951-го по 1973-й рік у Варшаві, на честь якої він і отримав свою назву.
“Ниса”[media=179920]Автомобіль виготовляли на заводі в місті Ниса, який до цього славився виробництвом меблів. Модель випускалася протягом 35-ти років. Майже вся йшла на експорт до ФРН, Китаю та Іспанії.
“Польський ФІАТ 125p”[media=179919]Польський автомобіль випускався за ліцензією італійської компанії Fiat. Під різними назвами автомобіль вироблявся до 1991-го року. Назва змінювалася через те, що компанія Fiat відкликала ліцензію на цю модель у 1983-му році.
“Польський ФІАТ 126p”[media=179918]Народна назва "Малюх". Випускали з 1973-го по 2000-й на заводі FSM. Протягом багатьох років це був найпопулярніший автомобіль (!) на польських дорогах. Всього з конвеєра зійшло 3,3 мільйона автомобілів.
“Полонез”[media=179921]Назву цього автомобіля було вибрано за результатами голосування читачів газети “Жичє Варшави” (“Życie Warszawy”). До 2002-го року з конвеєра зійшло понад мільйон машин. Існували навіть моделі з кузовом "купе" «Polonez Coupé» - раритет, за яким полює багато колекціонерів.
За матеріалами CULTURE.PL
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ