ПриватБанк почне блокувати рахунки в Приват24: клієнтів попередили, що потрібно встигнути зробити
Що треба знати українцям?
ПриватБанк прояснив ситуацію щодо необхідності оновлення даних для своїх клієнтів і розвіяв чутки про масштабну актуалізацію інформації та збої в Приват24.
Ця процедура стосується лише обмеженої кількості клієнтів і виконується за певних умов, що робить процес прозорим та зрозумілим.
Докладніше про те, що ПриватБанк почав блокувати рахунки у Приват24, повідомляє «Стіна».
Як зазначив Антон Розумний, член правління ПриватБанку, який займається питаннями комплаєнсу, оновлення даних відбувається у кількох конкретних випадках:
- Кожні п'ять років для клієнтів, які активно використовують послуги банку.
- У разі зміни персональних даних, таких як прізвище чи адресу проживання.
- Якщо сам банк ініціює звернення до клієнта із проханням актуалізувати інформацію.
Якщо термін актуалізації даних ще не минув і клієнт не мав жодних змін у персональних відомостях, ПриватБанк не вимагатиме оновлення інформації.
Увага також приділяється тим клієнтам, які досягли встановлених лімітів за рахунками чи транзакціями до Приват24. У таких випадках банк може запросити додаткові відомості про фінансове становище, що необхідно для розширення доступу до різних послуг та можливостей.
Якщо вам надходив запит від ПриватБанку і вирішили його проігнорувати, це може призвести до обмеження деяких послуг. Однак для більшості клієнтів, які не отримали жодних повідомлень, потреба в актуалізації даних на цей час відсутня.
Радіо Трек: НОВИНИ