ПриватБанк масово блокує карти клієнтів: На українців чекають перевірки

Під час фінансових операцій

Аби убезпечити клієнта, банки можуть самостійно блокувати їхні картки. Це може статися під час покупок в інтернеті на великі суми. У цьому випадку треба підтвердити свою особу та дочекатися дозволу на транзакцію. Проте клієнти ПриватБанку скаржаться, що процедура оплати надто затягується і пропадає будь-яке бажання купувати товари в інтернеті.

Відомо, що один із клієнтів ПриватБанку спробував купити товар за 20 тисяч гривень, але банк одразу ж заблокував його картку та розпочав «квест» з підтвердженням особистості.

Це тривало 50 хвилин. Тож клієнт скористався послугою MonoBank, де ніяких перевірок немає.

Такий відгук залишив клієнт ПриватБанку:

Своєю чергою представники ПриватБанку пояснюють, що таким чином фінустанова захищається від шахраїв.

Відповідь Приватбанку на блокування карти і перевірку особи

Зауважимо, що зараз банки мають право тимчасово заморожувати рахунки клієнтів, якщо джерело походження коштів невідоме.

При цьому доступ до грошей надають лише після перевірки.

Джерело: biz.today

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook