Приват24 і картки одним махом: клієнтам ПриватБанку раптово блокують рахунки

На порталі Мінфін клієнт розповів деталі події

У клієнтів ПриватБанку останнім часом почастішали випадки блокування доступу до мобільного застосунку та банківських карток. Про один із таких інцидентів повідомив користувач порталу «Мінфін», детально описавши свій досвід, пише видання Главред.

Як виникла проблема

За словами клієнта, банк заблокував вхід до сервісу «Мій банк» і призупинив роботу всіх його карток після того, як була зафіксована спроба додати картку ПриватБанку до Apple Pay на іншому пристрої.

Клієнт зазначає, що процедура розблокування виявилася тривалою та нервовою: доводилося багато разів взаємодіяти з чат-ботами, проходити фотоідентифікацію та голосову перевірку — причому це відбувалося пізно ввечері й не один раз.

«Спроба довести, що я — це я»

Користувач підкреслив, що попри декларовану мету такого механізму — захист від шахрайства — система не має зручного та швидкого способу підтвердження особи:

Якщо це захист від шахрайства, то сенсу в цьому немає, якщо немає механізму швидкого підтвердження своєї особи. А в моєму випадку це просто стукання в зачинені двері, спроба довести, що я — це я, — час і нерви.

Ситуація викликала хвилю обговорень серед клієнтів, які також скаржаться на складність комунікації з банком у подібних випадках.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook