Презентація Альтернативного бренду. Полякам сподобається!

Не виключено, що Хомку і депутатам також.

У віторок, у Рівному, в готелі «Оптіма» о 18.30 провели презентацію (бренд-буку) Альтернативного бренду.

Це те Лого в якому Ваш автор бачить Хрест, хоча його розробники наполягають, що це не хрест, а стрілки, і в суті своїй – елементи української (і що важливо) місцевої вишивки, подані у сучасному ключі.

Окремо треба сказати про авторів. Їх двоє. Це Андрій Цьось та Настя Хмара. Вони обоє – аспіранти кафедри архітектури НУВГП.

Презентацію проводили разом: Андрій говорив (пояснював), Анастасія змінювала слайди.

З деяких коментарів Оксани Юрченко (автора проекту з розробки альтернативного бренду) і спів ведучої заходу можна було зрозуміти, що цих молодих людей (Андрія та Анастасію) поєднує щось більше, ніж просто робота та спільне навчання в НУВГП.

Відзначимо, що презентація вибодувана дуже правильно, розумно і не виключено, що депутатів, особливо не знайомих із подібними техніками, вона вразить: лептоп, слайди, кульки, футболки і т.п.

Інша справа, що чогось принципово нового, у порівнянні з текстовою презентацією бренду, яку кожен уже давно міг прочитати тут, мені особисто почути не вдалося.

Хоча, повторюся, загальне враження – абсолютно позитивне, а самі автори – Настя та Андрій – надзвичайно славні, талановиті, мудрі та симпатичні молоді люди.

Після презентації, організатори заходу запросили аудиторію ставити запитання, однак, зал відповів загальним мовчанням (переконаних однодумців). Ситуацію організаторам врятував Ваш кореспондент.

Перше моє запитання стосувалося кольорів. Чому основні кольори бренду вибрані як «червоний та білий». (Існують правда ще варіанти у синьо-сріблястому поєднанні. Та й саме слово «Рівне» виконане темно синім кольором у шрифті, що цікаво, «Bandera»)

В якій країні на думку розробників така білочервона-гама бренду м. Рівного викличе найбільше схвалення?

Зал погодився, що біло-червоне поєднання для Рівного найбільш радуватиме поляків.

Однак, автори наполягали, що це кольори місцевих вишиванок. При цьому, до речі, наводилися і наукові дослідження на згадану тему.

Друге запитання стосувалося, відповідно, «архаїки».

Якщо сам бренд декому нагадує середньовічність та фортеці, якщо в основі дизайну лежить історична місцева вишивка, то що у вказаному знакові є модерного?

Що ви, як автори, бачите у ньому модернового?

Це запитання виглядало тим паче слушним, бо і презентація і сама пара авторів виглядали абсолютно модерно.

У відповідь, після деяких дискусій про дефініції, автори сказали, що

Сам знак є модерновим

У тій ситуації воно прозвучало не зовсім переконливо, але певну слушність автори таки – мали. Можливо, й не здогадуючись про це.

Якщо придивитися, то сам цей знак, особливо, у зменшеному вигляді – нагадує модні нині значки для різних соціальних спільнот та інтернет сервісів і проектів.

І цікаво, що, нагадуючи сам – загальносвітовий тренд, цей значок при цьому, залишається абсолютно оригінальним, прив’язаним до території та, завдяки елементам від герба, - до самого міста Рівного.

Зрозуміло, що це моя суто суб’єктивна точка зору, однак, знаю одного експерта в дизайні, який найпевніше зі мною погодиться.

Тобто, підсумовуючи можна сказати, що авторський колектив провів грандіозну роботу і має всі підстави розраховувати на підтримку депутатів Рівнеради.

Інша справа, що мене їм переконати до кінця не вдалося.

По-перше, тому, що ми не бачили допоки презентації від Олексія Огня. Йому доводиться працювати зі складними (в своїй основі) кільцями, але він дуже творчий і талановитий чоловік.

Не думаю, що Олексію вдасться зробити кращу презентацію. Саме з технічної та НЛП точки зору. Тим паче, що він працюватиме один.  Проте, Олексій цілком може запропонувати дещо таке, чого Андрій та Настя на цій презентації не показали взагалі.

Йдеться про способи використання Бренду для промоції Рівного.

Склалося враження, що авторам залежить на промотуванні бренду Рівного серед… ні, не поляків. Серед рівнян.

Вони показали цілу колекцію футболок, кульок, можливої офісної атрибутики і т.п, однак, загалом усе це більше має адресатом саме – рівнян. А не німців, болгар, чи американців. Чи мешканців Черкас, приміром, яких би ми хотіли заманити до Рівного.

Ідея перехрестя, збаналізована надмірним надуживанням упродовж десятиліть, і те, що мовляв «усі дороги ведуть до Рівного» (які такі – «всі»? Київ Чоп це всі? З відгалуженням Київ-Варшава?)

Визнаємо. Були цікаві рішення щодо зупинок і особливо хороші (шрифтом «Бандера») таблички для вулиць. Однак, чогось особливого такого едакого (на що я розраховував), що б показувало потенціал реального виходу за адміністративні кордони м. Рівного, автору побачити не вдалося.

Хіба поштівки. Ну, але чи далеко ми заїдемо на поштівках?

Тут можна заперечити, що подальше просування бренду, це питання подальших проектів та копіткої роботи, однак, якщо говорити про Олексія Огня, то його перевага може заключатися саме в показі потенціалу, бренду над яким він працює, для – зовнішнього використання.

Також, мені, чомусь, здається, що «стрічки» та «кільця» можна більш органічно вплести в простір Рівного, ніж переважно гострокутні форми Альтернативного бренду, які мені все ж продовжують виглядати – занадто агресивними.

Хоча з іншого боку, в них є – енергія. З цим погоджуюся.

Одним словом, який би бренд не переміг в остаточному підсумку, Рівне та рівняни матимуть з чим жити та над чим працювати.

Тим паче, що як виявив конкурс на Альтернативний бренд Рівного (і в цьому його незаперечна заслуга), у Рівному є ціла плеяда надзвичайно талановитих, творчих, беручких і цікавих людей.

 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Микола Кульчинський Радіо Трек
Поширити в Facebook