Поясніть, звідки долари: українцям почали задавати питання у банку

Про інцидент розповіла клієнтка банку

Навіть при спробі обміну невеликої суми, наприклад, $100, співробітники можуть запросити паспортні дані, номер телефону та пояснення походження іноземної валюти.

Про ситуацію розповіла клієнтка банку у своєму TikTok.

Одна із клієнток розповіла, що при обміні $100 у касі у неї попросили:

  • паспорт;
  • контактний номер;
  • інформацію про те, звідки вона має долари.

У банку пояснили такі дії необхідністю дотримання вимог фінансового моніторингу. Подібні заходи спрямовані на збір статистики та відстеження походження готівки в рамках чинного законодавства.

Реакція інших клієнтів 

Інцидент викликав жваву дискусію у соцмережах. Деякі користувачі підтримали політику банку, посилаючись на важливість контролю фінансових потоків. Інші, навпаки, визнали такі заходи надмірною бюрократією, особливо щодо рядових клієнтів.

Що кажуть у «ПриватБанку»?

У службі підтримки банку відповіли, що уточнення походження коштів може відбуватися на розсуд касира і не є обовʼязковим. Також документи можуть запитати, якщо йдеться про обмін великої суми коштів або залежно від даних, які вказував клієнт в анкеті.

- Орієнтовно при здійсненні операції на суму від 300 тис. грн можуть документи запитати. Але запитують також і на менші суми, залежно від даних клієнта, доходу, який він вказував в анкеті, обороту коштів по картці тощо, – йдеться у відповіді.

Щодо ситуації у відео в підтримці відповіли, що, можливо, клієнтка мала обмеження. Адже документів щодо $100 банк не вимагає, навіть якщо людина працює неофіційно.

- Відео в інтернеті, зазвичай, не розкривають усю суть випадку клієнта. Скоріше за все в того клієнта вже є обмеження в банку, в такому випадку операції навіть на 1 грн блокуватимуться, – йдеться у відповіді.

Джерело: Знай.Юа

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook