Популярний бренд закликає позбуватися від непотрібного одягу

Шведський гігант мас-маркету H&M зняв нове відео на підтримку усвідомленого споживання. Шкарпетка без пари, вицвіле плаття, футболка з плямою і навіть рване простирадло - все це може отримати друге життя. Так вважає шведський гігант мас-маркету H&M, що запустив ще в 2013 році всесвітню програму зі збору та переробки одягу під назвою Bring it.

За цей час було зібрано 40 тисяч тонн непотрібних речей, а тепер компанія збирається збільшити цю цифру до 25 тисяч тонн на рік. Мета ініціативи - замкнути цикл виробництва і використання одягу, тим самим позбавивши планету від величезної кількості текстильного сміття, а також просувати в маси ідею усвідомленого споживання.

 

26 січня в підтримку програми H&M випустили новий відеоролик, знятий режисером Кристал Мозель. У ньому компанія закликає приносити будь-який одяг - від старого і зіпсованого до жодного разу не одягненого - в магазини марки по всьому світу. Всі речі будуть розсортовані по 350 категоріях: одяг в хорошому стані буде реалізований як товар «секонд-хенд», решта піде на виготовлення нових речей - джинсів, ганчірок для чищення, картону та інших товарів з перероблених матеріалів. Всі, хто візьме участь в програмі, буде винагороджений, а доходи, отримані від реалізації зібраного одягу, H&M передадуть до благодійних організацій або витратять на розробку інноваційних методів переробки текстильної продукції.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook