Поляк відкрив ресторан без вбиральні та офіціантів у Львові (ФОТО)
Для бізнесменів та студентів
[media=168044]
У Львові запрацював ресторан, де замовлення роблять через мобільний додаток.
Про це пише портал ITC.UA, який спеціалізується на новинах ІТ-сфери
Видання запитує:
Чи могли ви колись уявити, що ваш смартфон може стати вашим особистим офіціантом? Якщо ні, ви точно ще не завітали до нового львівського закладу — AppFood, адже саме там ваш смартфон змінює амплуа та приймає ваші замовлення.
Головною концепцією закладу є саме автоматизація сервісу. На думку засновника, Рафала Шиманського, низька якість сервісу зазвичай — провина персоналу. Через це він прибрав людей із сервісу, позбавивши гостей негативного досвіду у спілкуванні з офіціантами та касирами.
Як запевняє видання, такий формат є набагато швидшим, адже зробити замовлення через додаток можна лише у пару кліків, а на його обробку та приготування загалом піде не більше 3-4 хвилин.
За цей час вашу страву буде запаковано та доставлено до вас.
Ідентифікація замовлення відбувається за номером, що вказано у додатку на екрані.
Заклад націлений на студентів та бізнесменів, які зазвичай планують купу справ, а тому не мають часу на довге очікування.
Підкреслюється, що інтер'єр цього автоматичного фастфуду повністю відповідає концепції.
Там немає ані вбиральні, ані стільців — лише високі столи. Відвідувачі роблять замовлення та забирають готову страву. Якщо гості мають час, вони можуть швиденько поласувати стравою в закладі, стоячи біля столу.
На жаль, ні розцінок, ні більш-менш докладного меню не подають, але пишуть, що це перший заклад майбутньої мережі (на пр. Свободи 1/3), планується відкриття ще, як мінімум, двох точок у Львові та поширення мережі по всій Україні.
Тож не виключено, що ресторан без вбиральні та з AppMan-ом незабаром з’явиться і в Рівному.
Радіо Трек: НОВИНИ