Поляк відкрив ресторан без вбиральні та офіціантів у Львові (ФОТО)

Для бізнесменів та студентів

[media=168044]

У Львові запрацював ресторан, де замовлення роблять через мобільний додаток.

Про це пише портал ITC.UA, який спеціалізується на новинах ІТ-сфери

Видання запитує:

Чи могли ви колись уявити, що ваш смартфон може стати вашим особистим офіціантом? Якщо ні, ви точно ще не завітали до нового львівського закладу — AppFood, адже саме там ваш смартфон змінює амплуа та приймає ваші замовлення.

 

Головною концепцією закладу є саме автоматизація сервісу. На думку засновника, Рафала Шиманського, низька якість сервісу зазвичай — провина персоналу. Через це він прибрав людей із сервісу, позбавивши гостей негативного досвіду у спілкуванні з офіціантами та касирами.

Як запевняє видання, такий формат є набагато швидшим, адже зробити замовлення через додаток можна лише у пару кліків, а на його обробку та приготування загалом піде не більше 3-4 хвилин.

За цей час вашу страву буде запаковано та доставлено до вас.

Ідентифікація замовлення відбувається за номером, що вказано у додатку на екрані.

Заклад націлений на студентів та бізнесменів, які зазвичай планують купу справ, а тому не мають часу на довге очікування.

Підкреслюється, що інтер'єр цього автоматичного фастфуду повністю відповідає концепції.

Там немає ані вбиральні, ані стільців — лише високі столи. Відвідувачі роблять замовлення та забирають готову страву. Якщо гості мають час, вони можуть швиденько поласувати стравою в закладі, стоячи біля столу.

На жаль, ні розцінок, ні більш-менш докладного меню не подають, але пишуть, що це перший заклад майбутньої мережі (на пр. Свободи 1/3), планується відкриття ще, як мінімум, двох точок у Львові та поширення мережі по всій Україні.

Тож не виключено, що ресторан без вбиральні та з AppMan-ом незабаром з’явиться і в Рівному.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook