«Пограбували серед білого дня, ще й державний банк»: клієнтка «Привату» втратила гроші через збій банкомату
Реакція банку шокує
Клієнтка «ПриватБанку» з міста Дрогобич Львівської області розповіла, що 23 грудня знімала гроші у банкоматі, однак він списав 2 500 грн, так і не видавши їх.
Заяву про втрату грошей вона відразу зафіксувала дзвінком на гарячу лінію. Пізніше залишила відгук на сайті «Мінфін».
У відповіді на скаргу банк повідомив клієнтці, що на повернення коштів потрібно 1-3 дні, однак гроші їй не віддали і впродовж наступних 25-ти календарних днів.
— В банку на гарячій лінії годують «завтраками», і 23.12 проінформували, що можлива перевірка 14 робочих днів.
14 січня вже був той 14 день, але кошти не повернули, а коли я знову всоте зателефонувала на гарячу лінію, то сказав оператор, що із 13-го січня проводиться ще якась там додаткова перевірка, яка триватиме також 14 днів, — описала ситуацію клієнтка.
Вона обурилася, що банк не може оперативно переглянути камери спостереження. Жінка обіцяє звернутися до поліції, оскільки запідозрила «Приват» в аферизмі.
— Оператор сказала, що є недостача в банкоматі й тому так довго триває перевірка.
Ви майже місяць не повертаєте мені мої кошти — це ваші проблеми з вашими недостачами!!!
Перевірте по камерах і віддайте мені мої гроші, може я теж на щось розраховую в період свят, а так пограбувати серед білого дня, ще й державний банк, то жах, — емоційно пише вона.
Представник «Привату» прокоментував, що проведення перевірки дозволить банку впевнитися у тому, що кошти не були видані, а також визначити їх суму.
— Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь у найкоротший термін, — пообіцяли у банку клієнтці.
Радіо Трек: НОВИНИ