Побудують шосе з Рівного до Львова. Аби віддатавати креди ЄС?

Всі обласні центри Західної України планується сполучити швидкісними дорогами

Уряд планує сполучити швидкісними дорогами всі обласні центри Західної України, і вже працює над пошуком фінансування для нових інфраструктурних проектів. Про це в колонці для Новое Время повідомив заступник Міністра фінансів Олександр Кава.

Він зауважив, що покриття України мережею швидкісних шосе стане важливим етапом поєднання України з європейськими країнами.

За дефіциту бюджетного фінансування дорожньої сфери, основним кредитором ресурсу для розвитку швидкісного руху в Україні стали міжнародні фінансові організації (МФО).

Лише цього року на проекти з реконструкції та будівництва автомобільних доріг в Україні Мінфін залучив майже 5 мільярдів гривень.

Йдеться зокрема про підтримку МБРР проекту розбудови швидкісного шосе на дорозі від Борисполя до Харкова, яка є частиною транспортного коридору Європа-Азія, а також кредити ЄБРР та ЄІБ на покращення пропускної спроможності під'їздів до Києва та реконструкцію дороги Київ — Чоп.

- Мінфін розуміє, що кошти МФО, які ми витрачаємо на реалізацію проектів — це кредитні кошти.

 

Так, вони надаються Україні на вигідних умовах: під низькі відсотки і з тривалим пільговим періодом, але їх всеодно потрібно буде повертати із державного бюджету.

 

Тому важливо відбирати ті проекти, які матимуть найбільший соціально-економічний ефект та підвищуватимуть ділову активність бізнесу, і, як наслідок, збільшуватимуть надходження до державного бюджету України, - підкреслив Олександр Кава.

На думку заступника Міністра фінансів пріоритетом на найближчі роки повинен стати ремонт траси Київ-Чоп на ділянці Рівне — Львів, а також розбудова швидкісного сполучення Києва з Івано-Франківськом та Тернополем, а також Львова з  Мукачевом.

- В перспективі від Львова доцільно довести маршрут до кордону з Польщею та з'єднати із існуючим польським автобаном А4.

 

А також запустити проект з будівництва нової дороги автомагістралі Львів — Мукачево через Карпатський хребет, і з'єднати її з угорським автобаном М3 та словацьким D1.

 

На мою думку, саме автомагістраль Львів — Мукачево має всі шанси стати першою концесійною дорогою в Україні, - зауважив Олександр Кава.

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook