Передноворічні «прострочені» акції: як супермаркети обманюють покупців

«Жертвою» може стати кожен

В українських супермаркетах розпочалися передноворічні акції. Найчастіше продавці використовують цей період, щоб позбутися товару, що залежався, і продуктів, термін придатності яких добігає кінця. Такі товари зазвичай продають із суттєвою знижкою - щоб привернути увагу покупців.

У результаті разом із якісним товаром люди купують «неліквід».

Прострочені продукти можна зустріти серед акційних товарів у період різкого зростання попиту. Адже іншим часом їх, мабуть, ніхто вже не купить.

Голова правління асоціації «Споживча довіра» Олена Куликова радить уважно розглядати продукцію, яку ви хочете придбати, перевіряти, чи нема дефектів. Іноді вони можуть бути приховані.

Особливо це стосується продукції за зниженими цінами. Часто проблеми виникають під час купівлі делікатесів за акцією.

Нещодавно під час одного з рейдів ми виявили червону рибу. Вона була з нормальним терміном придатності, але по акції.

 

Ми спочатку не зрозуміли, в чому справа. Але коли почали розглядати її дуже близько, то помітили, що було пошкоджено упаковку. А на самій рибі була пліснява, у тій частині, де вона стикається з фольгою.

 

Коли береш продукт, цього не видно. А насправді там є проблеми. Таку продукцію вживати не можна, – розповіла Куликова.

За її словами, у період передсвяткового ажіотажу супермаркети періодично «скидають» таку неліквідну продукцію, яку варто було б зовсім прибрати з полиць. Виконавчий директор Спілки споживачів України Максим Несміянов уточнює: прострочену продукцію можуть продавати безпосередньо або частково змішувати зі свіжим товаром.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook