«Небо і Земля»: ТОП-3 українські бізнеси, які не мають конкуренції у Польщі

У багатьох поляків «пригорає»

Невістка з України, а свекруха – з Польщі мають 17 тисяч підписників на своєму каналі у ТікТок mmstanislawskie

Жінки ведуть його польською і набирають чимало переглядів.

Записують відео на теми:

  • Хто краще знає чоловіка/сина – мама чи невістка?
  • Що мені не подобається у свекрусі?
  • Як свекруха-полька відреагувала на українське ім’я онука?

Цього разу полька і українка вирішили висловити свою думку щодо українських бізнесів, які не мають конкуренції у Польщі.

Під номером 1 вони назвали ТМ Wesola Pani — міжнародний бренд популярної та потужної в Україні мережі магазинів Галя Балувана.

Приносите додому і за 5 хвилин маєте готовий обід – каже полька.

 

Який може конкурувати з обідом, приготованим мамою, - додає українка.

Інший бізнес, який на думку блогерок вирізняється серед польських – G-Bar - міжнародна франчайзингова мережа б'юті-барів, яка була заснована у 2015 році в Києві. 

У відео йдеться, що немає чогось подібного у Польщі через культуру обслуговування та підхід до кожного клієнта.

Третім бізнесом, який перевершує аналогічний у Польщі, жінки без конкретики називають косметологію.

Полька-свекруха каже, що саме українська косметологія є кращою за польську. Блогерки наводять приклад із життя, коли відвідували польського косметолога, який розчарував якістю надання послуг.

А ось у українки-косметолога вони зрозуміли, що то «небо і земля».

Українці у коментарях вже традиційно згадують добрим словом також українську медицину. Є також чимало схвальних відгуків щодо значно кращої якості суші, які готують українці.

Поляки також часто погоджуються з твердженням авторок відео, але деякі хейтять жінок за зовнішній вигляд, критикують названі ними компанії і навіть ініціюють словесні перепалки щодо невдячності українців за польську допомогу та висловлюють побажання, щоб перебування українців у Польщі якнайшвидше закінчилося.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook