«Небо і Земля»: ТОП-3 українські бізнеси, які не мають конкуренції у Польщі
У багатьох поляків «пригорає»
Невістка з України, а свекруха – з Польщі мають 17 тисяч підписників на своєму каналі у ТікТок mmstanislawskie
Жінки ведуть його польською і набирають чимало переглядів.
Записують відео на теми:
- Хто краще знає чоловіка/сина – мама чи невістка?
- Що мені не подобається у свекрусі?
- Як свекруха-полька відреагувала на українське ім’я онука?
Цього разу полька і українка вирішили висловити свою думку щодо українських бізнесів, які не мають конкуренції у Польщі.
Під номером 1 вони назвали ТМ Wesola Pani — міжнародний бренд популярної та потужної в Україні мережі магазинів Галя Балувана.
Приносите додому і за 5 хвилин маєте готовий обід – каже полька.
Який може конкурувати з обідом, приготованим мамою, - додає українка.
Інший бізнес, який на думку блогерок вирізняється серед польських – G-Bar - міжнародна франчайзингова мережа б'юті-барів, яка була заснована у 2015 році в Києві.
У відео йдеться, що немає чогось подібного у Польщі через культуру обслуговування та підхід до кожного клієнта.
Третім бізнесом, який перевершує аналогічний у Польщі, жінки без конкретики називають косметологію.
Полька-свекруха каже, що саме українська косметологія є кращою за польську. Блогерки наводять приклад із життя, коли відвідували польського косметолога, який розчарував якістю надання послуг.
А ось у українки-косметолога вони зрозуміли, що то «небо і земля».
Українці у коментарях вже традиційно згадують добрим словом також українську медицину. Є також чимало схвальних відгуків щодо значно кращої якості суші, які готують українці.
Поляки також часто погоджуються з твердженням авторок відео, але деякі хейтять жінок за зовнішній вигляд, критикують названі ними компанії і навіть ініціюють словесні перепалки щодо невдячності українців за польську допомогу та висловлюють побажання, щоб перебування українців у Польщі якнайшвидше закінчилося.
Радіо Трек: НОВИНИ